Simning idag, passade fint!

Anneli:
 
Idag fredag fick det bli ett simpass på Älvhögsborg. Idag ihop med Katrin och Ulrika.
 
Först såg det ut som om jag skulle få simma själv men roligt nog så hängde både dessa goingar med.
 
Snabba Ulrika efter 2,3 km simning!
Foto: Privat
 
Starka Katrin redo!
Foto: Privat
 
Jag har ju simmat så väldigt lite i höst så nu ett några veckor i rad har jag i alla fall fått till 1 pass i veckan. Jag har tappat lite såklart men ska jobba mig tillbaka.
 
Katrin har varit bussig och gjort jättebra pass så det har jag inte behövt tänka på, väldigt skönt. Och om jag skulle gjort pass själv så hade jag nog inte varit så tuff hehe. Och nu efter några gånger vi kört ihop så kändes det något bättre idag. Tex så när vi kör 25'or med start 35 sek så funkar det fint. Men när jag sänker till start 30 blir det värre. Jag fixade 4:a i rad i alla fall idag, det är bättre än sist. Så jag antar att det går framåt.
 
Vi fick också egen bana även denna gången. Har haft tur det senaste. Misstänker folk köpt julklappar och annat nu. Och det är ju en bonus att få simma "fritt" utan att behöva trixa. Också skönt att kunna hålla det pass som är tänkt, är ju svårt annars om banan än smockfull med allt möjligt :-)
 
Ha en goe fredag!