Packar för fullt...

Eva-Lott:
 
Pass, Euro, biljett, simprylar, cykelprylar, glasögon för både sim o cykel, solskyddskräm, vätskebälte..... ja vojne vad grejer det blir när man ska iväg på träningsläger. Vill verkligen inte glömma något och ändå inte ta med mig för mycket. Gäller ju oxå att bocka av det man tagit fram och packat i väskan annars kommer jag inte ihåg vad jag lagt i och får packa upp igen haha....
 

 
På måndag morgon så drar jag och Tord Karlsson på träningsläger till Playitas resort på Fuerteventura. Det är triathlonförbundet som har ordnat med denna vecka för oss Team Sweden (vilket de kallar oss) som tävlar i VM i Motala nästa år. Jättekul att Tord skulle med oxå. Ett tag såg det ut som om jag fick åka själv då ingen annan hade möjlighet.
 
Nu är ju kruxet då att få till det där med vikten. Hade visst 20 kg bagagevikt, blir inte lätt med tanke på alla simprylar, våtdräkt, pedaler (hyrt cykel på plats), cykel/löpskor. Ja det kommer dra iväg på kilona. Jag har fått många bra tips där en del tycker jag ska resa i våtdräkten haha....
 
Då jag inte börjat förrän ikväll med att packa o planera så har jag lite att göra imorgon inser jag nu men det ska nog ordna sig om inte annat så löser det sig säkert ändå bara jag får med det viktigaste som pass, pengar o biljett :-)
 
Imorgon ska jag hämta en bil ifrån ANA Motorcentrum som jag får låna för att ta mig till och från Landvetter. Är så värdefullt den här hjälpen, tack snälla ni :)
 
Jag ska försöka om det finns tillgång till dator skriva lite vad som händer där borta på Kanarieöarna. Annars så får det bli en sammanfattning när jag kommer hem om hur det har varit. Har sett träningsschemat och det är verkligen fullspäckat med goe träning, ska bli så underbart kul!!!
 
Goe kväll på er nu får jag greja vidare