No more Off-season...

Eva-Lott:
 
...nu är den över :) Fast igång har jag ju dock varit ändå men varit mer stabilitetsträning, väldigt lite löpning o cykling. Igår drog jag igång med det triathlonprogram som jag fick ifrån Aktivitus. Tänker inte att jag ska följa det slaviskt som sist men försöka förhålla mig någorlunda till det. 
 
Körde ett så kallat G2D pass som egentligen är grundläggande distansträning anpassat för utomhuscykling. Men om man kör inomhus så ersätter man med EB (Tröskelträning/tempoträning) 3x20 min plus ett halvt KI-pass, översatt till 20 min EB, 5 min vila, 20 min EB, 5 min vila, 20 min EB, 5 min vila, 4 min hårt, 3 min lugnt, 4 min hårt, 10 min lugnt. 
 
Kändes gött att komma igång igen och inta pappas källare med brorsans snygga väggmålning haha..... 
 
 
 
Innan jag tog dit racer o trainer bytte jag till trainerdäcket och hade en storrengörning på kassetten och kedjan hemma i köket. Jäklar vad det var smutsigt, har rejält slarvat kan man säga, fy på dig Eva-Lott. Jaja sånt är det men ska nog byta ut prylarna nu i vår, var länge sen jag bytte. Har blivit mest fokkus på tempon det sista men måste ju ha en bra racer till Butlers :) 
 
Ha en go mellandagstisdag :)