Semesterträning

Anneli
 
Det blir som sagt inte mycket träning ihop med Eva-Lott inför Öloppet denna gången :-) Nu har jag varit i Danmark och när jag kommer hem så åker hon till Varberg haha. Vi kanske kan få ihop ett kort simpass ihop innan hon drar men det beror på om hon känner sig OK, är nämligen förkyld!
 
Ja men sånt är det ibland och jag kan tycka det är lite skönt då allt blir helt kravlöst och det är ju inte fel ibland. 
 
Ett PitStop på mitt 17km pass!
Foto: Privat
 
Jag fick i alla fall till 2 löppass och 1 stabilitetspass på min semester så jag är nöjd med det. Tänkte fått till ett simpass också men det passade helt enkelt inte. Får köra ett idag och ett imorn istället om det går.
 
Snart kommer Eva-Lott hem till mig och vi ska mäta ut linor och prata lite om Öloppet. Det är ju lagom nu när det är 1 vecka kvar haha. Men som sagt, detta år är det genomföra som gäller men såklart ska vi göra vårt bästa. Tur vi har gjort det förut så vi vet vad som väntar. 
 
De gånger vi ställt upp ihop har det alltid hänt nåt! Och det har alltid varit jag haha. En rejäl stukning första gången och andra gången 2 krampande vader genom tävlingen. Tänk om vi kan slippa det iår och bara få en härlig resa i Göteborgs Skärgård, det vore ju nåt haha. Och Eva-Lott som har en bristing i vaden sedan midsommar löptränar inte alls nu så hoppas verkligen den skadan läkt ut på lördag. Men annars så går vi igenom tävlingen haha Vi har ju massor att prata om så då kan vi ju passa på att göra det då :-)
 
Ha en goe dag!