Tjörn Triathlon 11.3

Eva-Lott:
 
Jaha då var man anmäld till Tjörn oxå haha...Första gången jag ska köra en halv IM, Distansen är 1900 m simning, 90 km cykling, 21 km löpning. Det är den enda distans jag än inte provat. Ska bli kul och se hur det är :)
 
Saken är den att det har aldrig blivit av att jag kört själv på Tjörn eftersom vi har kört i lag jag, Anneli och Sanna Kårebrand. Som har gått riktigt bra med vinst förra ået :) Det är så grymt kul med lag men tyvärr så fick Sanna förhinder i år. Då passar jag på att testa att köra själv detta året, för nästa år hoppas jag att vi kör laget igen.
 
Typiskt nog dagen efter jag anmält mig o var taggad som tusan för ett cykelintervallpass, har jag ont i halsen. Nu 2 dagar efter så är jag fortfarande förkyld, men men jag hinner träna. Hade passat så bra just nu bara på semestern med goa långa pass men sånt är det...
 
Vi ses la på Tjörn då o ha en goe fredag