Tråkig Vår Kan Bara Bli Bättre!

Anneli

Javisst är det så! Det har varit en tråkig period för mig då jag inte känt mig bra alls. Influensa först och sedan fortsatte det med tryck över bröstet.

Det är nu många veckor och jag har av läkare fått besked att det inte är nåt farligt. Det kommer gå över. Men det är såklart kämpigt när det är bröstet som gör ont.

Jag har börjat träna lite mer men tar det lite lugnt ändå. Ökar lite successivt nu.

Har sänkt ribban inför VM bl.a – det är bara stressande om jag ska tro att kunna stå på startlinjen som jag egentligen hade velat.

Men det är som det är! Vill gärna starta så jag lägger målet på att kunna genomföra det och tar det lite med ro. Tar ett tag att komma dit men inget annat att göra.

Hur som helst! Nu ser jag fram emot att åka till Mallis på träningsläger. Våren började skit men kommer bara bli bättre nu, det är så jag känner!

Jag, och 2 av mina träningskompisar Ulrika & Maggan ska vecka 16 åka på Triläger till Alcudia. Detta ser jag fram emot och tror det kommer bli riktigt bra.

Sedan har jag lagtävlingen Butlers Triathlon och själva VM i Motala att se fram emot. Blir roligt att tillsammans med vänner vara med om detta!

Allt kan bara bli bättre :-)

Ha en goe dag!