Igång igen !

Anneli:

Åkte på halsont och rejäl förkylning här förra helgen och har tagit det väldigt lugnt. Halsen är ju inte att leka med så då är det stopp med all träning. Lyckligtvis hade jag bara ont i 2 dagar och sedan gick det över i värsta förkylningen istället. Vilket jag hellre föredrar faktiskt :-)

Men nu har jag börjat lite smått att dra igång igen så det känns väldigt gött.

Började lite lätt med att jogga i skogen med min dotter Alice. Hon missade sin handbollsträning pga utvecklingssamtal så vi tog ett pass tillsammans. Det gäller att passa på och härlig kvalitetstid ihop :-)

Vi tog oss upp till skidstugan i Strömslund och joggade på terrängspåret. Alldeles lagom för oss båda och det är för härlig luft ute nu. 

På detta fräcka träd tog Alice en liten paus!
Foto: Privat

 

Och Igår körde jag det vanliga morgonpasset på Active och som vanligt med det gamla goa 3CT-gänget. Vi har kört ett tag ihop nu varje onsdag och det är så gött att få till detta passet!

Och efteråt blev det ”Kaffe med Rulle” :-)
Foto: Privat
 
Ha en goe dag nu så ser jag fram emot att kunna ta i ordentligt på fredagens cykelpass!