Kraschad rygg - Dag 5!

Anneli:
 
Japp, så går jag och min rygg in på dag 5! Fortfarande ont men kan skönja en bättring alltså. Lite rakare i hållningen idag och börjar lätt och försiktigt med lite rehab-övningar. Håller det på att vända tro? Anar detta!!!
 
Yogamattan fram och sträcka lugnt och försiktigt!
 
 
 
Bra övnngar för främst bäcken/mage/rygg!

Allt väldigt försiktigt och kontrollerat såklart. Men behöver få till cirkulation i främst bäcken/ländrygg nu. Kunde också idag göra knäböj, ja inte fullt ut, men halva i alla fall och det är ett steg fram, gött :-)
 
Jag har ju givetvis under hela denna veckan också haft en irriterande rethosta. Inte så farligt men lite sådär störande. Och det kan ni ju gissa om ryggen är påverkade när du hostar? SVAR JA! Men jag har kommit på det hehe. Om jag lägger mig ner på golvet och hostar, ja då känns det nästan inget. Så det kan ju vara ett tips till er som har ont i ryggen ibland - Ner på golvet bara :-) 
 
Och när jag ändå talar om golvet så är det min bästa vän när jag får så här med just symptom från diskarna i ryggen. Minns tillbaka på tiden innan mina operationer och då levde jag i princip på golvet :-/ Så jag trivs väldigt bra även nu på golvet, och även när jag inte har ont :-) Myser gärna vid TV med lite mat och vin en lördagkväll.. Men, då sitter jag alltså oftast på golvet haha Ja, det har bara blivit så, gillar det!
 
Japp, nu ser jag framåt och kan ana en bättre dag!
 
Ha en goe dag alla!