Apollo Sports - Vinst 5000 kr

Anneli:

Strax för jul förra året gjorde Jonas Colting reklam för en tävling som han hade i samarbete med Apollo Sports. Där du kunde vinna ett presentkort på 5000 kr om du skickade in en motivering varför just du skulle vinna detta pris.

Det fanns en hake dock, och det var att orden Julbordskoma & Vinterdepression skulle vara med.

Och jag älskar ju sånt här J Tycker det är roligt med verser och rim så jag satte igång! Detta måste jag ju bara vara med på!

Och jag måste haft en jäkligt bra dag! För det tog nog inte mer än 7-8 minuter så hade jag satt en vers! Och blev så nöjd med den också och kände att, detta måste vara ett bra bidrag hehe

Här är bidraget jag skickade in:
"Hade precis efter hets & julbordskoma,
börjat dricka råmjölk från djuret som kan råma.
Dra åt helvete med spannmål & socker,
slutar nu att ge min kropp dessa chocker.
Vill fortsätta behandla min kropp så flott,
och har nu en chans att vinna Apollos lott.
Så jag kan fortsätta med min rekreation,
och inte invaggas i nån hemsk vinterdepression"

Och strax efter Nyår skulle vinnaren dras – Och GISSA!!! Jag hade turen på min sida – JAG VANN!!!! Blev så glad så jag kunde verkligen inte tror det var sant. Och fattar egentligen inte än idag att jag vann. 5000 kr är ju jättemycket pengar!

Så nu var det att börja spåna på vad jag skulle åka på för läger. Kollat under hela januari & februari nu och det finns ju massor kul att välja på.

Men först bestämde jag mig för att det var ett simläger jag ville åka på. Det fanns några olika att välja på men fastnade mest för Open Water simläger med Mikael Rosénsimningens Rain Man!

Så detta fick det bli! Resan går till Korfu mellan 16-23 maj och detta ser jag verkligen fram emot. Ska bli så kul!

Och pricken över I’et är att jag fick med en träningskompis också, Magdalena hänger med! Och det är jag så glad över, är ju alltid gott att ha med sig någon att resa med.

Så här glada är jag och Maggan och ser fram emot resan!
Foto: Privat
 
Ha en goe dag!