Joggat!

Anneli:

Har nu testat 2 ggr att jogga ute och det har gått fint. Otroligt lätt då förstås. Korta steg för att inte utsätta vaden för nån direkt sträckning. Och det har gått bra. Känt mig lite stel runt hela smalbenet endast, men inget ont i själva skadan.

 Foto: Privat

Så nu är jag ytterst försiktig. Kommer öka väldigt sakta nu när jag ändå varit så redig och rehab-tränat vaden i 4 veckor. Kommer fortsätta lite övningar ändå, gör ju ingen skada direkt :-)

Längtar dock till jag kan köra lite backe och andra löparpass än bara jogga lugnt och platt. Men den som väntar på nåt gott…..

Trollhättan i vinterskrud!
Foto: Privat 

Häromdagen tog jag en morgonpromenad också och jäklar vad fint det är när snön ligger som ett täcke. Blir som ett sagoland! Är verkligen fint här i Trollhättan kring vattnet, berget & fallen.

Ha en goe dag!