Så slö!!!

Eva-Lott:
 
Men hallå alltså så jäkla slö..... så lurigt efter tävlingar ibland, lätt o tappa fokus på nästa mål. Märker att jag har taggat ner lite på träningen men idag alltså haha....
 
Tänkte att det blir bra att köra cykelintervaller någon gång efter frukost, ingen stress utan bara dra iväg när jag kände för det.... men jag kände aldrig för det.... tittar ut men oj nu regnar det lite. Och sen va många mörka moln, det kommer nog snart en rejäl skur.... eller jag väntar lite det går nog över.... Timmarna gick och ungefär samma väder mörka moln lite smådugg. Fortsätter och tvekar, går runt o grejar lite, sätter mig i soffan, lägger mig i soffan, somnar i soffan haha... sov en timme. 
 
Blev så trött på mig själv när jag vaknade, vad jag inte ville cykla, men jag tvingade ut mig själv till slut och fick ett grymmepass med 6 st 8 min intervaller. Och det bästa av allt att nu är jag gött pigg igen och full med energi :)
 
Goe lördag på er och passa er för soffan hahaha.....