Portugal nästa!

Eva-Lott:
 
Yes så är det :) På onsdag drar jag och Veronica till Lissabon. Vi ska ju vara med i EM Olympisk Distans och representera Sverige i våra åldersklasser, så grymt kul alltså. Känner mig riktigt taggad nu och som alltid inför en tävling när det närmar sig så vill jag göra den NU... på en gång haha.... Men jag får lugna mig lite då för tävlingen går inte förrän på söndag den 29 maj klockan 7.15.
 
I min Age group 50-54 är det 33 anmälda och jag är enda svenskan. Jag har ingen aning om hur duktiga mina motståndare är men det hade varit grymt om jag kunde placera mig på övre hälften :)
 
Packning pågår för fullt här hemma o alla grejer ligger i en hög. Gäller och få med sig det viktigaste. Cykel ska vi hyra där nere, men pedaler ska ju med förstås. 
 
Det viktigaste av allt är ju dräkten förstås :)
Foto: Privat
 
Nä nu får jag packa vidare har änna inte tid med detta haha.....
 
Ha en goe kväll