Hösten är här!

Anneli
 
Och vad innebär det då? Jo för mig så brukar det innebära några veckor där jag verkligen inte fokuserar alls på träning utan bara tar det lugnt med just det. Kör lite när jag har lust och har jag inte lust så kör jag inte :-)
 
Väldigt gött att göra så tycker jag och runt den här tiden på året så brukar det passa bra för mig att göra så.
 
Så efter Racet i Finland har jag hållt igång lite lätt endast och då har jag prioriterat att springa i skogen. Att simma har jag inte haft nån lust alls till så det har jag inte gjort :-) Men jag får väl ta lite tag här och lägga på lite mer snart ;-)
 
 Kvällsturer är så härliga!
 
Och vilken go luft det är nu också. Och härligt att springa mellan rötter & löv i skogen är underbart. Nu är det pannlampa på också som gäller så myspysigt blir det. Alla pass är lugna och njutbara. Det passar mig väldigt bra just nu!
 
Morgonpasset på veckan är styrka/stabilitetspass på Active som verkligen är suveränt! Vi är ju ett gäng triathleter som kört där nu ett tag så det har blivit en vana helt enkelt. Efter passet sitter de som kan en stund och tjötar, det är himla trevligt.
 
Den sedvanliga "Kaffe med Rulle" efter passet!
 
Idag ska jag själv vara instruktör på Active. Jag har ett företag som jag kör ett pass för varannan vecka. Håller nu på att klura ut vad jag ska köra med dom :-)
 
Ha en goe dag!
 
Foto: Privat