Attans...

Eva-Lott:
 
...bluttan blä säger jag :(
 
Så ledsamt, här har man haft en go ledighet och några röda dagar där jag sett framemot lite längre träningspass på dagtid. Då drar man på sig förkylning x 2. 
 
Började i mellandagarna natten till torsdag när jag fick känningar i halsen så det planerade morgonpasset med simning var bara att ställa in. Det höll som tur inte i sig så länge så på måndagen kom jag och Ulrika ut på ett gött terrängpass på berget. Lite seg men tyckte det var förklarigt eftersom jag nyligen varit sjuk plus en liten hang over från Nyår haha.... 
 
Men på måndagskvällen var det dags igen.... jaja nu kändes det mer ner i bröstet och dagen efter tappade jag rösten, herregud hur jag lät och inte blev det bättre under tisdagen. Nu sitter jag här o känner rastlösheten krypa i mig när det är kanonväder ute, underbar snö, sol och bra spår vad jag hört. Så typiskt att inte få komma iväg på ett gött skidpass. Nä dags o snyta ur snabeln så jag kommer igång igen :)
 
Goe fredag på er