Shiv Expert 2013 small - Dura Ace!

Anneli

Då gäller det nu då att göra i ordning min tempohoj för försäljning. Är lite vemodigt men det är nödvändigt. 

Shiv Expert 2013 small - Dura Ace!
 
Varför behöver jag sälja då? Jo jag behöver alltså köpa en cykel som är UCI-godkänd vilken min Specialized Shiv Expert inte är, tyvärr måste jag säga. Och ska jag tävla i cykel så är det UCI-godkända cyklar som gäller. För triathlon funkar den ju helt perfekt.
 
Har hållit utkik men behöver nu göra en insats på att försöka hitta något konkret. Jag har kikat på Cervelo och Argon men är öppen för annat också. Vill inte ha för gammal cykel utan ser väl helst att den inte är äldre än 2014.
 
Har sett några men de flesta är så långt bort så hoppas kunna hitta någon inom 10-15 mils radie i alla fall. Ska lägga ut lite trådar så får vi se vad det blir.

Om någon är intresserad av testa min hoj eller vill veta mer så sms'a mig 0705892367 Anneli Hilmersson, Trollhättan.

Ha en goe dag!