Premiär ute

Anneli:
 
Cykelträningen går fortfarande bra och jag kör på så gott det går. Har rätt mycke andra grejer för mig också så det gäller ju att få in lite pass här och var. Kan säga det är skönt att jag inte ska köra nån lång tävling för det har jag inte haft tid att träna till :-)
 
Hur som helst så fick jag i alla fall till ett pass ute i söndags. Tog ut tempon och bara pumpa däcken som satt på och det var underbart! Gött med vind och backar och alla andra faktorer du får ute. Och det var väl första gången på länge som premiären ute var på tempon och inte linjehojen. Men den tar jag ut till helgen då det blir en tur med tjejgänget.
 
Nöjd efter en härlig 3-milsrunda!
3 veckor kvar nu till 1:a tempotävlingen i Sverige Cupen - Hua, änna lite spännande men jättekul! Det tråkiga endast är ju att jag inte kan ha min egna cykel då den inte är UCI-godkänd :-/ Så det lutar åt att jag "byter" ett tag med en kompis så jag inte åker på nåt att inte få starte eller nåt sånt.
 
Ha en goe dag på er!