Juldagsrunda!

Eva-Lott:
 
Nu har det inte blivit skrivet så mycket det sista. Beror inte på att vi inte gör något utan vi hinner inte skriva :) 
 
Idag blev det en goe mountainbike runda med Katrin o Fredrik. En tur på 3 mil med start från Sjuntorp. Den är rejält kuperad så låren fick kämpa på idag. Jag hade ju tänkt mig köra lite mer mtb nu när jag anmält mig till cykelvasan men vet inte hur det blir... hinner inte med nåt känns det som haha.... Jag är ju sån oxå att det är lättare att dra på sig löparskorna än att dra ut cykeln på en lerig stig o sen ta reda på allt vad som kommer med det som sölig cykel, lerig från topp till tå... hm ni hör ju hur dumt jag resonerar... nä SKÄRPNING på mig nu....
 
Lite stigar oxå men mest grusväg var det
 
Jag o Fredrik på Högstorp hette det tror jag ;)
Foto: Katrin Karlsson
 
Go fortsättning alla <3