Byte i Hojfabriken

Anneli:
 
Ja så fick det bli! Byter alltså tempohoj med min kompis Maggan då min hoj inte är UCI-godkänd. Så jäkla tråkigt!! Känns lite jobbigt att inte ha min egna cykel måste jag säga. Det funkar säkert bra men det är mest i huvet antar jag :-/
 
 
 
Har inte gjort mer än bytt till min egna sadel som jag trixade en hel del med innan det blev bra. Satt på mina träningshjul bara. Fick byta till ett smalare däck bak bara då det tog emot ramen och det var det smidigaste utan att börja skruva för mycke. Sen har jag ställt in bromsar lite såklart och växlar. Men ska ta mig en mekarkväll då kedjan ska rengöras mm.
 
Startklar och byte med Maggan! Jag nu på Cervelo och hon på min Shiv!
 
Det är ju snart dags - på lördag går första tävlingen i Barsebäck! Det är väldigt pirrigt då jag vet vilka gamla elittjejer det är med och kör i min klass. De håller mellan 37-39 km i timmen och det kommer bli svårt såklart men hoppas på kunna ligga strax bakom det. Att komma upp i dom hastigheterna krävs att en har cyklat en del hehe.
 
Men som sagt, det ska bli megakul med lite annat faktiskt. Fick precis reda på också att en deltävling i cupen är inställd så nu gäller de 4 bästa resultaten av 6 deltävlingar. Ja för mig spelar det väl ingen roll så.
 
Har också börjat värma upp tävlingsdräkten och andra kläder jag köpt nu när jag kör för cykelklubben Wänershof.
 
Wänershof!
 
Ikväll blir det några intervaller - Tror jag kör 4-minutare eller nåt sånt. Och inte för många nu heller. Nu gäller det att ladda för lördagen :-D
 
Ha en goe dag!