Cykel funkar bra nu!

Anneli:

Var inne i en så jäkla seg period här för nån vecka sedan men det verkar som det nu har lossnat. Har den senaste veckan fått till riktigt bra cykelpass. Har kört hela 5 pass på 7 dagar och det känns som jag tagit ett litet steg framåt. Kör bara trainer och det är faktiskt rätt enkelt och inte så krångligt.

 

Cykeln står ju där i förrådet och det är bara att hoppa på. Ja, om inte Andreas kört då så jag bara behöver byta hoj. Men enkelt! Och det är bara att byta om och köra sitt pass. 

Kör ju inte flera timmar heller utan passen nu ligger på mellan 50 min till 1.20 ungefär. Andreas har lite koll också på vilka pass jag ska köra och hjälper mig med upplägget. Himla gött det med! Så Ja! Jag trivs med att fokusera på cykel och det känns spännande inför våren då tävlingar drar igång som jag tänkt köra.

Har ju fixat licens och allt för att kunna starta i TempoCupen för Masters och det ska bli sååå roligt! I Cupen ingår det 7 deltävlingar runt om i Sverige och du får räkna poäng från de 5 bästa resultaten. 

Dessa tävlingar är det och där jag skrivit en * är dom tävlingarna som jag planerat att köra. Ligger ju en bit bort alla men jag har tur att ha en syrra i Södertälje så där kan jag bo vid flera av tävlingarna. 

 
Så nu gäller det att jag ligger i med träningen. Är väldigt bra damer med och det är ”gamla” cyklister så de är ju inte lätt att tampas med. Men jag ska ge dom en match i alla fall ;-)
 
Ha en goe dag!