Edsvidsleden Trailrun 2017

Eva-Lott:
 
Då har jag tagit mig igenom Edsvidsleden idag. Har inte sprungit så mycket men bestämde mig ändå för att starta, tänkte runt kommer jag. Men jag har respekt för denna bana som är grymt kuperad, inga andningshål någonstans haha.... 
 
Hahaha sicken bild men jag o Tord är gött taggade och starten går när som helst....men han ville promt ha en bild som han dessutom tyckte jag skulle lägga ut på Facebook så det var lite stress där :)
 
 
Edsvidsleden Trailrun är ett 14 km långt terränglopp i Trollhättan  som anordnas av Aktiv Öresjö. Den går på en vandringsled, så otrolig fin bana. Det var 240 st anmälda, förra året var vi 150 st. Förstår att den blivit så populär, så bra ordnat och perfekt start på säsongen då förhoppningsvis snön är borta som den var idag. Jag fick jag gå i de mesta backarna. Brukar gå annars oxå i de brantaste men nu var det även mindre kortare backar som det fick bli promenad i. 
 
Här stod Hans och plåtade :) 10 meter upp
var Patric med sportdryck, det behövde jag haha
Foto: Hans Edh
 
Hade sällskap av Savo som tur var, så jag orkade ända in i mål
 
Nu ska jag bara vila ikväll är gött mör i kroppen haha.... :)
Goe söndag på er