Fruktansvärt…

Eva-Lott:
 
…ja så kan man beskriva det när jag hänger på ett backintervallpass med lite löpträning de sista 2 månaderna…. Ja herregud va jobbigt det var…. Patric i klubben 3CT håller ihop löpträningarna på onsdagar som innehåller intervaller av något slag. Igår var det som sagt backintervaller på schemat och inte så lite heller utan 12 stycken, det är många kan jag säga i den backen. Vi samlas alltid vid Älvhögsborg men eftersom jag visste att de skulle till insikten så mötte jag upp där. Jag hade planerat att göra minst 6 st intervaller så jag kom dit lite senare och började mata på…. o mata på o mata på o slita upp o slita upp….. hjälp mjölksyra som bara den hahahahahaha…………helt sjukt ju…. Men jag klarade mina 6 st och joggade lugnt hem nöjd över passet.
 

Hemma sedan så var det som någon slog en klubba i huvudet och mattheten slog in. Blev en tidig kväll med andra ord… hehe 

 

Goe dag