Filmning i bassängen!

Anneli:

Jag gjorde inte många knop på simmet igår. Tar det lugnt ännu så det blev mest poolhäng för mig och invigning av min nya bikini!

Är jättenöjd med nya träningsbikinin av märket Fabiola Molina!
Foto:Privat
 
Vi blev även filmade i bassängen idag och en liten bedömning av tränare Chattis.

Bedömning:

Benen: Kan lägga på någon extra benspark för just balansens skull.

Armar: Sträck ut lite mer med själva axeln. Och ibland tar jag ut armrörelsen lite väl mycket, bli som ett C i vattnet och det är bara onödigt.

Hur tänker jag då!

Jo när det gäller benen så gör jag medvetet bara en spark per armtag. Tycker det passar mig väldigt bra att simma så. Men visst när jag maxar så blir det ju annat.

Armarna kommer jag jobba på mycket mer. Här har jag mycket att lära så där kommer jag lägga mest fokus. Men där är mer svårt att ändra då jag har jobbat in ett mönster och det är ju lite jobbigt att ändra på. Men det gäller att nöta på! Ska i alla fall tänka på det mycket när jag simmar!

Ha en goe fredag!