Lätt på foten @ Halleberg ;)

Eva-Lott:
 
Skogsvargarna orienteringsklubb kör traillöpning uppe på Hunneberg på lördagar. Passade på att hänga med Ulrika upp idag, kan säga att jag hade haft svårt att komma ut själv idag och springa i detta väder... hm undra om jag börjar bli lat o loj eller hur tänker jag nu för tiden egentligen haha.... 
 
Härligt snöväder har vi idag, inte kallt alls så det är ingen fara egentligen.
 
Nu är vi på väg :)
Foto: Privat
 
 Men vi är laddade :)
Foto: Privat
 
Vid samlingen vid Hunneberg så delades det idag ut kartor, men ser ni det är inget för mig haha... det där måste jag bara lära mig någon gång i alla fall hyfsat. Men Ulrika verkade ha järnkoll som tur är, för vi gjorde upp att när vi kommer upp på Halleberg som vi idag skulle springa på, så skulle vi dela på oss i två gäng då det andra gänget skulle sätta spår eller vad de nu sa. 
 
 
Underbart väder eller hur :)
Foto: Privat
     
Då det precis kommit ner nysnö så var det gör lurigt att se om det var is under eller hala stenar och löv. Var nära och ramla några gånger även om vi tog det lugnt. Väl uppe på Halleberg så tog vi oss längs bergskammen och följde spåret som går där. Men det var stundtals svårt följa och se vart spåret tog vägen i och med snön, nedfallna träd så vi var lite off spåret ett tag men så hade vi med oss Ulrika som kan trakten så vi hittade tillbaka varje gång vi var lite utanför  ;)
 
Var verkligen en goe tur fast det var sådant busväder idag.
 
Ha nu en goe fortsatt lördag, själv blir det ett simpass nu på eftermiddagen