Premiär Racer!

Anneli:
 
Japp, så var det dags att ta Bianchin av trainern och lufta den lite ute. Pumpade däcken och såg till att framhjulet satt fast ordentligt. Packa ihop lite grejer och gav mig iväg på en 3-mila runda. Förra året var min första tur 28 mars så i år var jag lite tidigare. Men vädret tillät det ju också. Nu börjar våren komma, hoppas jag verkligen!
 
Givetvis kom även jag iväg lite sent precis som Eva-Lott och Veronica gjorde häromdagen så ganska snart märkte jag att det börja skymma.
 
 OJ så mörkt det blev fort ikväll då!
Foto: Privat
 
Efter cirka en mil så cyklade jag ikapp en kille på citycross och tog lite sällskap med honom. Han hade lampor på sin cykel och skulle samma rutt som mig - vi bodde nästan grannar haha
 
Så det var lika bra att ta sällskap för nu började det bli rejält mörkt. Och det är ju alltid trevligt med sällskap. Så vi cyklade och tjöta lite och sedan drog vi en bit var så det blev allt bra.
 
Skönt hur som helst att nu ha kommit ut. Ska se till att göra lite service på hojen snart också då jag märkte det knaka o skrapa lite här och där :-)
 
Ha en goe dag!