Vad gör jag just nu?

Anneli
 
Ja vad håller jag på med just nu. Det är senhöst och nästan vinter ibland. Träningen ligger lite runt 4-5 timmar i veckan, ibland knapp det :-) Men vad det är skönt. Har inga som helst problem med att göra andra saker och knör in ett pass lite här och var.
 
 
Trainer i förrådet!
Min plan är att köra lite mer trainer vilket jag börjat med och har väl kört 3 pass i veckan ungefär. Inga direkt långa pass utan mer mellan 40-60 minuter. Och ibland inte ens det :-) Men det är enkelt och jag behöver inte ge mig av hemmifrån vilket alltid är skönt.
 
Nån liten tur då och då!
Sedan vill jag ju hålla igång min löpning och nu när jag inte känner nåt i vaden så är det ju bra om jag kan få till nåt pass i veckan. Ja ETT i alla fall är väl tänkt. Det blir ju ofta pannlampa på då! Dessutom drar vi i kompisgänget igång pannlampelöpning varje onsdag från nu. Kunde tyvärr inte vara med igår men siktar på nästa onsdag. Detta ser jag fram emot ihop med tjejerna!! (Eva-Lott, Ulle, Maggan)
 
Kaffe med "rulle" efter tungt pass!
Och sedan får jag ju inte glömma stabilitetsträningen som jag kör varje onsdag morgon kl 6.00 på Active! Det är ett stående pass sedan länge och just nu är vi inne i en lite tyngre fas. Riktigt bra pass att få till 1 gång i veckan. Däremellan blir det endast lite enkla spontana övningar hemma när andan faller på :-) Inget strukturerat utan bara när det passar så där.
 
Simmat har jag just nu inte gjort alls. Får se när jag har lust med det och kan få in detta i schemat. Hur som helst så är det ju långt till våtdräkt/paddel/utesäsongen så det är ingen brådska ;-)
 
Tja, det är väl ungefär som det ser ut just nu. Tycker det känns bra helt enkelt!
 
Ha en goe dag!
#1 - - Lillemmish:

Ha en fortsätt fin torsdag

/kolla gärna in hos mig