Blev asfaltstur

Anneli:
 
Varje gång jag ska ge mig ut på löparrunda har som ambition att köra i skogen. Det är ju bara så bäst tycker jag! Grejen är ju bara den att en hinner ju inte hem förrän det liksom är mörkt. Det gör ju inget så, för jag har pannlampor så det räcker. Men det allt lite "läskigt" att ge sig in i skogen på små stigar helt själv. Jag kanske är harig eller mesig, vet inte, eller helt enkelt försiktig!
 
Underbar luft att springa i nu - lite lätt regn ikväll också!
Foto: Privat
 
Det bästa såklart är att ha sällskap, och då är det ju så kul att köra i skogen. För häftigt att springa med pannlampa tycker jag! Dock ikväll så blev jag färdig med hemmabestyr rätt sent så det var bara att ge sig ut på ett tråkigt asfaltspass. Det funkar givetvis lite då och då men skogen är ändå bäst!!
 
Ha en goe kväll!