3CT spinning!

Eva-Lott:
 
Ikväll är det spinning igen på Arena Älvhögsborg med klubben. Var med i söndags men fick kliva av efter halva passet när jag kände att det inte var riktigt ok. Var lite tveksam från början om jag skulle köra eftersom jag inte kunde avgöra om jag var på väg att bli sjuk. Ett sjukt barn hemma och själv var jag lite tät i näsan men mådde ok för övrigt.
 
I vilket fall så körde vi på med 8 minuters intervaller med Christian Bengtsson som ledare. Han körde denna gång lite musikquiz med oss. Det var inte mycket vi kunde hahaha....
 
Christian kör på för fullt
 
 
På 3:e intervallen av 7 tänkta så gav jag upp. Kroppen svarade inte alls och jag kände mig helt matt. Vågade inte chansa helt enkelt och det är inte värt det. Men vad hjälpte det att jag var klok nog att kliva av, för mycket riktigt så åkte jag på en förkylning jag med sen.
 
Passade på att fota lite istället. Gött gäng som är inne på 4:e intervallen.
 
 
 
 
 
Är inte riktigt ok än, har fått en enveten hosta så ikväll blir det inget pass för mig men kör hårt ni andra istället.
Ha ett goe dag och goe pass