Seeegt!

Anneli

Det är rätt segt just nu alltså. Får inte till cyklingen riktigt och har varit riktigt trött i benen den senaste tiden.

Och bättre blev det ju inte av att jag sträckte min vänstra vad här i måndags:-/ Hade bestämt ett par vilodagar pga att jag då var så seg. Men jag har träning för en grupp tjejer varje måndag kväll. Vi är då ute och då i måndags när jag bara skulle visa en övning.. Ja inte vilken som helst då, utan idioten!! Och såklart, så när jag gjorde en vändning sträckte det till. Var väl en liten håla men antar att det mer kom ifrån att jag var ansträngd muskelmässigt i egentligen hela benet!

 Uppvärmning!

Men men, som jag känner så tror jag det ska vara över på ca 2 veckor. För det känns som det inte är så himla stor bristning men det går ju inte vara helt säker. Men eftersom jag har haft detta förut så har jag lite känsla. Så hoppas på det då att det inte tar för lång tid.

Visst, springer ändå inte så mycket men jag vill ändå köra ett pass i veckan i skogen eller så. Att cykla brukar funka rätt snart inpå tycker jag. Och det får jag se idag då jag tänkte ta ett pass på trainern. Och hoppas nu det går fint.

Ha en goe dag!