Grymt 4x4

Anneli:
 
Hade ett sånt himla bra trainerpass häromdagen. Så grymt starka ben! Så skulle en känna varje gång ju :-)
 
Tempoträning i förrådet!
 
Jag körde 4x4 minuter i 150hr (ungefär min tröskel) med hela 6 minuter återhämtning mellan. Alltså, kunde lätt styra pulsen med hjälp av benen, så jäkla fräckt. Vet inte om jag känt det så markant någon gång. Höll i princip jämt kadens genom alla intervaller med 96-100 rpm, helt perfekt! Var till och med och nosade på över 150hr på de 2 sista intervallerna vilket jag är så nöjd med. Kändes som ett litet "Break-Through" faktiskt.
 
Och ikväll vankas det nytt pass. Får se vad det kan bli. Har hört av min ”coach” att det nog blir 15-minutare idag. Hoppas benen är med mig idag också. Borde inte vara så sliten då jag endast joggade i snigelfart i 20-minuter igår för att får ur stelhet i låren.
 
Ha en goe dag!