Äntligen ett utepass!!!

Eva-Lott:
 
Ja det är inte klokt hur länge sen det är jag fick ett utepass. Var tvungen in i Funbeat och kolla. Sista gången jag sprang ute var den 15 februari när jag hängde med ett varv runt kanalen med If We Tri, Erik o David som gjorde den dagen sin 2:a ironman av 5. Då hade jag precis blivit ganska frisk ifrån en seg förkylning som satt sig i bröstet. På söndagen samma vecka fick jag avbryta ett spinningpass och då var det dags igen med samma typ av förkylning. Bluttan blä säger jag....
 
Har kunnat träna sim och spinning, helt enkelt varit tvungen att hålla mig inomhus pga kylan. Idag blev det ett lugnt kort pass som var tungt, eller kroppen var tung men jag var så glad och njöt ändå under hela passet. Har verkligen saknat detta, finns ju inget bättre än att vara utomhus. Nu är jag igång igen och hoppas jag kan mota alla baciller som korsar min väg för nu vill jag träna på :)
 
Stötte på några rådjur 
 
Ha en underbar go lördag