Cykel för hela slanten

Anneli:

Ja cykelträningen går bra och jag sitter fortfarande inne på trainer. Har ingen MTB så det är så det får bli. Men det funkar tycker jag. Är väl inte så länge kvar tills linjehojen kan tas ut så jag väntar till dess.

Hur som helst så går träningen bra. Har märkt att trots en dag jag är sliten så får jag oftast till de pass jag tänkt. Det blir ju mer slitsamt dock än vad som egentligen är meningen med just det passet men det påvisar att jag blir starkare.

 Sliter i förrådet!

Nu har jag haft 2 cykelpass på rad som varit lite slitsamt. Har hängt över styret och det visar också på bra ork att ta ut sig och det är mycket bra!

Det blir nu en liten vila från cykel på hela 5 dagar då jag åker på utbildning i Linköping. Så får jag dra igång på tisdag igen. Men lite vila är inte fel så där ibland. Får se om det går att jogga lite lätt då jag fortfarande har känningar av den jäkligt irriterande gubbvaden!!!!

Och häromdagen fick jag hem min tävlingsdräkt som jag ska ha på TempoCupen i år. Det var OK kan jag säga. Inte helt nöjd är jag med den då jag ville den skulle vara lite tajtare på vissa ställen. Plus att den var väldigt lång i ärmarna. Det kommer funka men när jag beställde så hade jag tyvärr inte chans att prova kläderna så jag gick helt på att jag är en vanligtvis Mediumtjej. Och när det var tjejmodell så tveka jag inte på det. Men, nu var den lite stor i axlar & midja. Det är inte hela världen men som sagt, lite tajtare hade jag velat ha den.

Tävlingsdräkten för Cykelklubben Wänershof (CKW)
 
Första tävlingen går i Barsebäck den 22 april och jag har precis bokat boende på en mysigt pensionat. Gubben hänger med också vilket känns tryggt. Så får vi ju några dagar ihop på egen hand också och det ser jag fram emot <3
 

Ha en goe dag!