Härligt med träningsvärk?

Eva-Lott:
 
Haha... nu en vecka senare på Active så är hostan borta i alla fall och jag kan köra på, vilket jag verkligen gjorde. Idag kan jag nästan inte gå. Efter varje gång jag suttit still och ska resa på mig blir jag varse, mina lår, min r_v, snacka om träningsvärk hahaha... Stapplar på kontoret idag, en tjej sa att det såg ut som jag var höggravid :D
 
Kände mig riktigt stark igår, var ett pass med mer explosivitet. Vi körde 4 varv, 5 stationer där vi jobbade 45 sekunder på varje station, 15 sekunder till varje stationsbyte, tror det var 1 min vila mellan varven.
Stationerna då körde i nedan ordning:
FloWin som vi körde mountain climber på.
Boll mot vägg, tempo tempo
Enbenshopp.
Joystick 20 kg snabb rörelse.
Utfall med 12 kg sandsäck.
 
På den här körde vi Mountain Climber :)
 
 
Jag och Anneli hamnade på FloWin stationen först. Hamnade o hamnade vi båda hade tänkt att den vill vi inte ha på slutet dessutom så var utfall med 12 kg säck på axlarna stationen innan. Gött och bryta där mellan varven hehe man får inte vara dum ;)
 
Alltså efter varje station fick jag ställa mig och pusta ut innan det var dags för nästa. Det var ju ett sådant tempo och så under de 45 sek vi arbetade kände jag inte av vilken puls jag fick förrän de var över.
 
Härligt gäng :) 
Foto: Mathias Brunberg
 
 
Efteråt var vi ett helt gäng som pustade ut och stretchade tillsammans, så gött gäng o en super duper ledare vi har Mathias Brunberg. Tack för dessa grymma pass :)
 
Goe torsdagskväll på er