Host...host...

Eva-Lott:
 
Så fruktansvärt segt ju...grrrr.... Låg sjuk i förra veckan, typ ont i lungorna, satt ner i bröstet plus lite matt i kroppen, bara sov hela dagarna. Blev bättre till helgen och hängde på simlägret mest för att få tips, teknikträning, dessutom blev vi filmade vilket är grymt bra. Får erkänna att jag egentligen inte borde varit med, men jag tog det verkligen mega lugnt. Lade mig sist i banan och vilade emellanåt, inga fartökningar alls. Använde dessutom dolme för att inte få för hög puls, och tränade bara på hög armbåge. Magnus påpekade att jag lägger ner armbågen före handen i vattnet, som gör att jag får en bromsande effekt istället. Detta gick också att se på filmen från fredagen redan på lördagen så hade jag börjat få till det lite bättre. Nu är det bara att jobba vidare på detta och tänka UPP med armbågen, ja hujedamej alltid är det nåt i denna simning  :)
 
I morse var det styrka på Active och givetvis var det mer fart än tungt pass.....  och det där med flås kombinerat med hosta är inte så bra.... så jag tog det lugnt och såg det som en mjukstart att komma igång igen. Får ju krupp på att inte kunna göra någonting nu...
Hoppas hoppas nu att jag blir av med detta snart och inte drar på mig en ny förkylning. Så lätt att vara mottaglig för ny bacill när det väl börjat....
 
 
 
Ha en goe onsdagskväll och hoppas ni alla är friska :-)