Äntligen fick jag köpt en pannlampa...

Eva-Lott:
 
...och nu kan jag hänga med på kvällspassen antingen löpning eller mtb. Har ju flera pannlampor men inte så starka. De har varit ok på ej upplysta gångvägar men att komma ut i skogen och springa på terrängspår har väl varit sådär bra. För att inte prata om att cykla i den mörka skogen haha... jag har verkligen inte sett någonting. De andra brudarna har haft bra lampor så jag har väl haft någorlunda ledljus :-) 
 
Har blivit några löppass och ett mtb pass i mörkret, det är sån skillnad, så grymt bra. Lyser upp hela skogen ju, tror nog Maggan tyckte jag körde på lite väl starkt ljus hehe.... 
 
Vid kanalen var så mysig kväll.... men inte så lätt att få med på bilden haha
 
 
Det blev en Cavo Multisportlampa 1000 LM, hade sådan tur på Team Sportia då de hade satt ned priset 200 kr, plus att jag hade en vinst från Kraftprovet ett presentkort på 300 kr :-) 
 
Ha en underbar 3:e advent